یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
منتخب دیگران سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۰۹:۳۳

انتقاد یک کارشناس ملی حفاری از برخوردهای سیاسی با این شرکت
دعواهای بهمنی را برای سپهری تکرار نکنید

ایران دریلینگ: یکی از کارشناسان نفتی شرکت ملی حفاری گفت: بازی‌های سیاسی شرکت ملی حفاری متاسفانه گریبانگیر صنعت نفت هم شد و دعواهای خانوادگی به وجود آمده بین مدیران این شرکت ضربات بسیاری بدی به کارکنان ملی حفاری زد که لطمات آن دامن گیر صنعت نفت خواهد بود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از انرژی امروز، کامران بوستانی در خصوص مشکلات شرکت ملی حفاری اظهار کرد: این شرکت مشکلات بسیاری داشت. دکل‌های بسیار قدیمی و فرسوده‌ای داشتیم که تا حد امکان تعمیرات را خود نیروها انجام می‌دادند و با این دکل های فرسوده در میدان آزادگان با کمترین امکانات در برابر غول‌هایی که در آن سوی مرزهای ایران بودند کار را پیش بردیم. 

او در ادامه با قدردانی از خدمات ارزنده حیدر بهمنی در این شرکت افزود: پیش از بهمنی گاهی اوقات مدت انتظار دکل‌ها ۱۵ روز بود؛ اما در دوره مدیریت او این زمان بسیار کمتر شد، ما با کمترین امکانات بزرگترین پروژه‌ها را انجام دادیم، در بسیاری از کارها کمترین پول تزریق می‌شد و در مقابل بیشترین بهره را به کارفرما رساندیم. او با تاکید بر اینکه «بزرگ‌ترین مشکل این شرکت مشکلات مالی است»، افزود: از سویی بودجه به شرکت تزریق نمی‌شود و از سوی دیگر نیز کارفرما به دلیل اینکه وزارت نفت تأمین اعتبار نمی‌کند، حتی برای مدتی طولانی پولی به ملی حفاری پرداخت نمی‌کند؛ بنابراین علاوه بر پیمانکار نیروها نیز ناراضی خواهند بود و در نتیجه نبود بودجه کیفیت پروژه‌ها نیز بسیار پایین خواهد بود. این کارشناس شرکت ملی حفاری اظهار کرد: تأمین تجهیزات و البسه به عهده پیمانکار پروژه‌هاست، بنابراین اگر کوتاهی در این خصوص صورت گرفته از سوی پیمانکاران است.


دکل بیکار داریم؛ نیروی مازاد نداریم
او با تاکید بر اینکه «شرکت ملی حفاری مازاد نیرو ندارد»، گفت: با وجود اینکه اکنون به دلیل مسائل مادی دکل‌های این شرکت بیکار هستند و کمبود لوکیشن داریم، در قسمت سیالات ما حتی کمبود نفرات داریم و گاهی اوقات نیز کمبود نیروی جایگزین نیز داشتیم. بوستانی در خصوص ورود سپهر سپهری به شرکت ملی حفاری گفت: سپهری زمانی به شرکت آمده است که علیرغم مشکلات بسیاری که وجود دارد این شرکت تشنه پیشرفت و موفقیت است، اما امیدوارم وضعیتی که برای بهمنی به وجود آوردند برای ایشان به وجود نیاورند چون ضربه و صدمات آن را وزارت نفت خواهد خورد. دعواهای خانوادگی به وجود آمده بین مدیران این شرکت ضربات بسیاری بدی به کارکنان ملی حفاری زد که لطمات آن دامن گیر صنعت نفت خواهد بود. او با اشاره به اینکه «بازی‌های سیاسی بسیار این شرکت متاسفانه گریبانگیر صنعت  نفت هم شد»، گفت: امیدوارم حداقل در زمان سپهری این اتفاقات نیفتد، این مدیر امروز می‌آید و ممکن است چهار سال دیگر نیز برود؛ اما امیدوارم ایشان مدیریت صحیحی داشته باشد.



  کد خبر : 2112
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :